Subject: Telia vastus Riigitee 20172 Märjamaa-Haimre tee km 0,0-2,1 rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Jul 2025 08:10:12 +0300

Teie  11.07.2025 nr 8-1/24-028/11640-1

Meie 17.07.2025 nr EC.1-5.1/1103-1

Projekt on Telia Eesti AS poolt saanud kooskõlastuse 14.07.2025. 
Kooskõlastuse number 39756766. Kooskõlastuses on kõik tingimused kirjas.

Tõnu Viibur

võrgu juhtivinsener

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 14, 2025 12:39 PM
To: Telia dokumendihaldus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; N.R. Energy Osaühing 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 20172 Märjamaa-Haimre tee km 0,0-2,1 rekonstrueerimise 
ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 20172 Märjamaa-Haimre tee km 0,0-2,1 rekonstrueerimise 
ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 11.07.2025

Registreerimise number: 8-1/24-028/11640-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .